درباره ما

مشعوف سازی مشتریان (Customer Delight) عبارتست از: همه چیز در مورد شگفت زده کردن مشتریان و ارائه خدماتی فراتر از انتظارات آنها.

مشعوف سازی سطح بالاتر از رضایت مشتری است و اگرچه پیاده سازی آن در سازمان مستلزم صرف هزینه و زمان می باشد اما باعث افزایش نرخ برگشت سرمایه (ROI) می گردد همچنین مشعوف سازی مشتریان باعث می گردد مشتریان با حسن نیت و عشق درباره شما با دیگران صحبت کنند که این امر باعث افزایش ارزش برندتان می گردد. در واقع واکنش عاطفی که با احساس لذت مشتری همراه باشد، باعث می گردد که او بخواهد آنچه را که دیده است، با دیگران به اشتراک بگذارد، و به نوعی بازاریابی دهان به دهان را برای تجارت شما راه اندازی نمایند. در حقیقت، بسیاری از صاحبان کسب و کار با پیاده سازی مشعوف سازی مشتریان (Customer Delight) می توانند اتفاقات خوبی را برای مشاغل خود رقم بزنند. چرا که مشاغل از کارهای خوب خود در قبال مشتریان به طرق مختلف بهره مند می شوند از جمله: افزایش درآمد ، وفاداری بیشتر به نام تجاری و جدا شدن از رقبا بوسیله افزایش سهم بازار.

با توجه به اینکه مشعوف سازی باید به طور مستمر در سازمان ها انجام بگیرد و لازمه آن نیروی کار توانمند و ساختار سازمانی مقتضی شرایط کسب و کار می باشد لذا هدف از راه اندازی این سایت آشنایی با مشعوف سازی مشتریان (Customer Delight) و الزامات آن در حوزه فردی و سازمانی می باشد .

لوگو پرگار وب
طراحی سایت توسط پرگار وب کلیه حقوق این اثر برای دکتر آریا قهرمانی محفوظ می باشد. کپی برداری از مطالب و قالب سایت بدون کسب مجوز پیگرد قانونی خواهد داشت.
شروع
1
کمک میخواین؟
سلام 👋
چطور میتونیم کمکتون کنیم؟