اولین نفری باشید که امتیاز میدهید!
  • P614-1638010266
  • 06 آذر 1400 (00/09/06)
  • 43 بار

چهار نقل قول مهم و کاربردی از زبان فیلیپ کاتلر

  1.  شرکتها بیش از حد نگران هزینه کارهایی که انجام میدهند، هستند. آنها باید نگران هزینه انجام ندادن آن باشند.
  2. اگر بازاریابی شما درست باشد و مطابق با نیاز جامعه، محصول و خدمت ارائه دهید، پس نباید نگران هزینه های صرف شده در مسیرتان باشید. باید نگران این باشید که اگر شما در بازار سریعتر نجنبید، مسلماً رقبا جای شما را خواهند گرفت. به خاطر بسپاریم که بازار دنیای رقابت است.
  3. مهمترین چیز آن است که کاری انجام شود که از نظر استراتژیکی درست باشد نه اینکه کاری انجام دهیم که سود سریع به همراه داشته باشد.
    یک استراتژی مناسب باید مطابق با نیازمندیهای سازمان در زمان مشخص تعریف بشه. اگر استراتژی درست انتخاب شود، سود خود به خود خواهد آمد.
  4. همه مشتریان مهم هستند، اما بعضی از آنها از بقیه مهمترند.
    بررسیها نشان داده که هزینه جذب یک مشتری جدید بین ۵ تا ۱۱ برابر نگهداری مشتری قدیمی است. ۲% بهبود برای مشتری، مستلزم ۱۰% کاهش هزینه ­ها است. ضرر و زیان ازدست دادن یک مشتری، در حکم فرار ۱۰۰ مشتری است. رضایت مشتری پیش شرط تمام موفقیت­های بعدی شرکت است. گوش دادن به شکایت مشتری ۹۰ درصد کار است و حل کردن آن ۷ درصد و پیگیری برای اطلاع از راضی شدن مشتری ۳۰ درصد دیگر است.
لوگو پرگار وب
طراحی سایت توسط پرگار وب کلیه حقوق این اثر برای دکتر آریا قهرمانی محفوظ می باشد. کپی برداری از مطالب و قالب سایت بدون کسب مجوز پیگرد قانونی خواهد داشت.
شروع
1
کمک میخواین؟
سلام 👋
چطور میتونیم کمکتون کنیم؟