اولین نفری باشید که امتیاز میدهید!
  • P216-1585356325
  • 09 فروردین 1399 (99/01/09)
  • 126 بار

مشتری مداری

کیفیت چیزی نیست که بتوان آن را در کلام اثبات کرد و باید در ذات کالا یا خدمت نهادینه باشد. اگر کالا یا خدمت کیفیت نداشته باشد، بهترین فروشنده دنیا نیز نمی تواند کمبود آن را توجیه کند.

لوگو پرگار وب
طراحی سایت توسط پرگار وب کلیه حقوق این اثر برای دکتر آریا قهرمانی محفوظ می باشد. کپی برداری از مطالب و قالب سایت بدون کسب مجوز پیگرد قانونی خواهد داشت.
شروع
1
کمک میخواین؟
سلام 👋
چطور میتونیم کمکتون کنیم؟